Veelgestelde vragen (FAQ)

Vind je hieronder geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Algemeen

Moet ik vooraf reserveren als ik wil zwemmen?

Ja, tot 20 september dien je voor alle activiteiten vooraf te reserveren. Op onze website kun je eenvoudig en veilig online reserveren en betalen. Voor de activiteiten Senioren Actief en Oefenzwemmen kun je alleen telefonisch reserveren. Bel 0475-482160.

Vanaf 20 september
Vooraf reserveren en betalen is vanaf 20 september niet meer nodig voor gezinszwemmen, banenzwemmen, baby peuterzwemmen en peutergym . Ook aan alle andere activiteiten kun je gewoon weer deelnemen, maar hiervoor moet je je wel even inschrijven. Onder ZWEMAANBOD lees je alles over onze activiteiten en kun je je ook eenvoudig inschrijven. Bellen of een e-mail sturen mag natuurlijk ook. We helpen je graag verder!

Ik ben mijn zwempas kwijt. Wat nu?
Kun jij je zwempas nergens meer vinden? Kom dan voor 1 oktober naar ons zwembad toe en je ontvangt van ons gratis een nieuwe zwempas. Uiteraard zetten we ook je tegoed direct over op je nieuwe zwempas en verlengen we de geldigheidstermijn met een jaar. Na 1 oktober brengen we voor het vervangen van een zwempas € 7,50 in rekening.
Is het tegoed op mijn zwempas nog geldig?
Heb je nog een ‘oud’ tegoed op je zwempas staan? Maak je geen zorgen, we verlengen bij je eerste bezoek aan ons zwembad de geldigheidstermijn met een jaar. Je hebt dan voldoende tijd om je tegoed alsnog te gebruiken.
Kan ik mijn ODS pas weer gebruiken?
Ja, leden van ODS kunnen vanaf 20 september weer gebruikmaken van hun ODS pas.
Waarom is er een wachtlijst?
Soms willen meer mensen deelnemen aan een activiteit dan er plaats is. We zetten je dan op onze wachtlijst, zodat je op een later moment alsnog kunt starten.

Aquasport

Aquasporten op abonnement

Vanaf 1 oktober zijn alle aquasporten weer als vanouds in abonnementsvorm, met een vaste groep deelnemers op een vaste dag en tijd.

Compensatie abonnementhouders
Van 20 tot en met 30 september krijgen alle bestaande aquasport abonnementhouders gratis toegang als compensatie voor de periode dat we dicht waren. Bij je eerste bezoek aan ons zwembad vragen we je nog wel om even een nieuwe SEPA incasso machtiging in te vullen. Vergeet niet om je zwempas mee te nemen dan activeren we ook je abonnement weer.

Wil je stoppen met Aquasport?
Beëindig dan voor 1 oktober je abonnement bij de kassa. Neem je zwempas mee, dan krijg je van ons een badenkaart recreatief zwemmen als compensatie voor de periode dat we gesloten waren. Meld je je niet af en neem je ook niet meer deel aan de les, dan beëindigen wij automatisch je abonnement en komt jouw plaats vrij voor de wachtlijst.

Nieuw abonnement
Koop je voor de eerste keer een aquasport abonnement? Dan vragen we om een SEPA incasso machtiging in te vullen. Na betaling van de eerste termijn aan de kassa, worden de overige termijnen dan automatisch geïncasseerd.

Senioren Actief

Senioren Actief op inschrijving en abonnement

De activiteit Senioren Actief blijft ook na 20 september op inschrijving, met een vaste groep deelnemers op een vaste dag en tijd. Je hoeft je uiteraard maar één keer in te schrijven. Dus ben je nu al deelnemer aan Senioren Actief? Dan hoef je je niet opnieuw in te schrijven en kun je gewoon blijven deelnemen in je eigen groep.

Nieuwe deelnemer
Ben je nu nog geen deelnemer aan Senioren Actief en wil je ook graag komen sporten? Meld je dan bij de kassa van ons zwembad om je in te schrijven. Je kunt je ook inschrijven via onze website: Inschrijven Senioren Actief

Abonnement
Tot 1 januari 2022 kun je bij de kassa een losse entree of badenkaart kopen. Vanaf 1 januari wijzigt deze activiteit naar een abonnementsvorm. Je kunt dan niet meer met een losse entree of badenkaart deelnemen. Tot die tijd kan dat uiteraard wel. Je ontvangt in november automatisch meer informatie en een aanbod voor jouw persoonlijk Senioren Actief abonnement.