Veelgestelde vragen (FAQ)

In onderstaande veelgestelde vragen (FAQ) proberen wij zo goed mogelijk antwoord te geven op vaak gestelde vragen. Vind je hieronder geen antwoord op je vraag? Neem dan contact met ons op via het contactformulier. We passen onderstaande informatie regelmatig aan.

Abonnementen

Hoe kan ik een Senior Actief abonnement afsluiten?

Vanaf 1 maart starten we met de abonnementen en automatische incasso voor Senioren Actief. Je kunt dan geen losse les meer via de kassa kopen.

Wil je ook een abonnement afsluiten? Neem dan contact op met de receptie (je kunt ons bellen of langskomen) of schrijf je in via onderstaande link. Heb je al een abonnement afgesloten? Neem dan vanaf 1 maart je zwempas mee om binnen te komen.

Schrijf je in voor een proefles Senioren Actief

Wanneer kan ik mijn AquaSport abonnement gebruiken?

Vanaf 1 maart kun je weer gebruikmaken van je abonnement voor AquaSporten. Je kunt dan geen losse les meer reserveren via de portal.

Eventuele lessen die je vanwege de coronmaatregelen niet hebt kunnen volgen, maar wel betaald hebt, verrekenen we met je eerste incassoperiode in maart.

Schrijf je in voor een proefles AquaSport

Algemeen

Is het zwembad geopend?

Ja, het zwembad is normaal geopend.

Moet ik vooraf reserveren als ik wil zwemmen?

Nee, je kunt zonder reservering deelnemen aan banen zwemmen, gezinszwemmen, baby- en peuterzwemmen.

Voor onze Aquasporten en Senioren Actief werken we met abonnementen en automatische incasso.

Coronamaatregelen

Heb ik een coronatoegangsbewijs nodig?

Nee, een coronatoegangsbewijs is niet meer nodig.

Moet ik een mondkapje dragen?

Nee,  je hoeft geen mondkapje meer te dragen.

Moet ik 1,5 meter afstand houden in sportaccommodaties?

Nee, de 1,5 meter afstand houden is vervallen. 

Is het sportcafé geopend?
Ja, sportcafé In de Bandert is normaal geopend.